Skocz do zawartości

test test test

  • Ogłoszenia

    • MrCulé

      Darmowy exp boost x4!   16.02.2018

      Nie kupujcie tygodniowego Exp boosta. W przyszłym tygodniu od 18:00 w piątek do 18:00 w sobotę wszyscy gracze będą mogli skorzystać z darmowego exp boosta x4! 
Zaloguj się, aby obserwować  
banita

Czy War fury działa poprawnie?

Recommended Posts

banita    4

Witam chce zagrać na tym serwie warem fury, lecz spotkałem się z opinią że ta klasa nie działa poprawnie. Głównym problemem jest jego slaby dmg i źle nabijany Deep Wounds  proszę o opinie tylko graczy z doświadczeniem i wiedzą o tej klasie.

 

  • Nie lubię 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
danniellos    7
21 godzin temu, banita napisał:

Witam chce zagrać na tym serwie warem fury, lecz spotkałem się z opinią że ta klasa nie działa poprawnie. Głównym problemem jest jego slaby dmg i źle nabijany Deep Wounds  proszę o opinie tylko graczy z doświadczeniem i wiedzą o tej klasie.

 

Deep wounds jest zależny od ilości attack power i od krytów (stackuje się dmg jeżeli krytujesz po kolei) po prostu gear jest słaby obstawiam, nie ma to jak mówić że coś działa źle nie sprawdzając tego wcześniej ^^.

https://www.mmo-champion.com/threads/623902-Question-Deep-Wounds

http://wowwiki.wikia.com/wiki/Deep_Wounds

Polecam przestudiować,deep wounds to bleed nie jest zależny od armora(więc nie trzeba będzie liczyć redukcji od armora uff) dmg będzie zwiększony poprzez traume/debuff od ferala nie pamiętam nazwy (to trzeba umieścić w modifierze jak widzimy modifier zmienia base weapon dmg w obliczeniach w tym przypadku)

"48% of weapon damage over 6 seconds."

"The damage done by this talent no longer receives modifications from effects that increase or decrease damage done by a percentage. The base weapon damage used in the calculation will still be modified by those effects." więc enrage i death wish nie zwiększa dmg ogólnego ale zwiększa base weapon dmg czyli bierzecie avgdmgbroni *1.2 np jeżeli death wish.


"If you get a crit and you already have deep wounds applied due to an "old" crit ... then only the duration is refreshed."

Teraz tylko pytanie czy deep wounds jest traktowany w kalkulacji jako "spell" czy jako "autoattak"

jeżeli jako autoatak to pierwszy tick deep wounds byłby obliczany w taki sposób :

3.7 to attack speed broni

deep wounds avgdmgbroni+(3.7*6287/14)*0.48= obliczcie sobie sami

jeżeli jako skill to 3.3 to wartosc znormalizowana dla spelli dla two handów :
avgdmgbroni+(3.3*6287/14)*0.48= obliczcie sobie sami

Obstawiam że 1 opcja jest właściwa zapraszam do liczenia i linkowania dmg z kukly po 1 krycie :)

P.S. Nie gram na sunwellu aktualnie więc musicie sobie poradzić z obliczeniami,powodzenia.

  • Nie lubię 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
banita    4

Daniellos ty mylisz rend z deep wounds. DMG z renda zależny jest od ap a deep wounds to 48% obrażeń które sa zadane w czasie 6 sec

przykład :

jeśli wyciągnę 5000 dmg z Bloothirst odejme 52% dmg zostanie 48% czyli 2400 dmg dziele to przez 6(sec) wychodzi 400 dmg na sec przez 6 sec

natomiast co do samego dmg nie słyszałem żeby było coś z nim nie tak, podobno problem jest z tym że po uderzeniu 2 krytów nabijany jest tylko jeden deep wounds a powinny być dwa każdy kryt powinien nabijać go. Sprawdz walnij  whirlwind i napisz czy plotki mówią prawde

Co do samego dmg warka na tym serwie po włączeniu Death Wish (20% zwiększony dmg) warek dostaje 18% możliwe że to błąd wizualny jeśli jednak nie to tutaj 90% +20% =108% co by pokazywało błędny przelicznik dmg i by potwierdziło plotki o słabym dmg warka

  • Nie lubię 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ciri    191
19 minut temu, banita napisał:

Daniellos ty mylisz rend z deep wounds. DMG z renda zależny jest od ap a deep wounds to 48% obrażeń które sa zadane w czasie 6 sec

przykład :

jeśli wyciągnę 5000 dmg z Bloothirst odejme 52% dmg zostanie 48% czyli 2400 dmg dziele to przez 6(sec) wychodzi 400 dmg na sec przez 6 sec

natomiast co do samego dmg nie słyszałem żeby było coś z nim nie tak, podobno problem jest z tym że po uderzeniu 2 krytów nabijany jest tylko jeden deep wounds a powinny być dwa każdy kryt powinien nabijać go. Sprawdz walnij  whirlwind i napisz czy plotki mówią prawde

Co do samego dmg warka na tym serwie po włączeniu Death Wish (20% zwiększony dmg) warek dostaje 18% możliwe że to błąd wizualny jeśli jednak nie to tutaj 90% +20% =108% co by pokazywało błędny przelicznik dmg i by potwierdziło plotki o słabym dmg warka

120% x 0.9 = 108%

https://db.darkwizard.pl/?spell=46917

  • Nie lubię 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ciri    191
25 minut temu, banita napisał:

Czyli co 50% + 50% to 75%

Jeśli masz bazowy dmg 50% weapon damage (tylko przykład) i użyjesz skila który zwiększa twój dmg o 50% to wychodzi 75% weapon damage.

25 minut temu, banita napisał:

200% - 100% to 0?

Jeśli dostaniesz -100% do zdawanych obrażeń to chyba oczywiste że nie ważne ile byś ich miał, wyjdzie 0.

Co do titans gripa + Death Wish. Masz 100% bazowe, bonus z DW wynsoi 20%, masz 120%. Titans grip zmniejsza dmg o 10%, nie 10 punktów procentowych, a 10%, czyli liczymy od całości. Jak dostaniesz 20% podwyżki, a potem ci obetną pensję o 10% to masz 108% swojej początkowej pensji. Serio takie podstawy matematyki to chyba by wypadało ogarniać.

 

 

  • Lubię to! 1
  • Nie lubię 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Reeizer    0

Ogólnie war jakoś dziwnie tu działa. Gram warem od 4 lat i doszło do tego, że zastanawiam się nad zmianą maina na alta dk bo nie jestem wstanie przy dobrych cupach,gearze z tgc 25, rotacji, zrobić dobego dpsu. Coś jest z nim nie tak, każdy o tym mówi.

13 godzin temu, banita napisał:

Witam chce zagrać na tym serwie warem fury, lecz spotkałem się z opinią że ta klasa nie działa poprawnie. Głównym problemem jest jego slaby dmg i źle nabijany Deep Wounds  proszę o opinie tylko graczy z doświadczeniem i wiedzą o tej klasie.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Patrulek    10

> Coś jest z nim nie tak, każdy o tym mówi.

No to poróbcie testy i obliczenia, i zgłoście co nie działa. Just simple as that.

  • Brawo! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
.saneceM    61

A może poprostu nauczycie się grać, jakoś w lepszych gildiach są osoby które potrafią być w top 5/8 na beastach, jarku, anubie. Na valkiriach nawet top 1. Jest taki fajny poradniczek na elitistjerks, nawet Aura go tam kiedyś wklejal w innym temacie. Polecam l2p.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rosenkrantz    157
2 hours ago, banita said:

 

jeśli wyciągnę 5000 dmg z Bloothirst odejme 52% dmg zostanie 48% czyli 2400 dmg dziele to przez 6(sec) wychodzi 400 dmg na sec przez 6 sec

Deep Wounds to nie Ignite :/   Niezależnie czym krytniesz, Deep Wounds dodaje tyle samo dmgu. Nie ma też rozrzutu na min i max. Dodaje po prostu 48% ŚREDNIEGO dmgu broni.

Weźmy przykład z zadka, masz dmg powiedzmy 1800-2200. Średnia z tego to oczywiście 2000. 48% z tej wartości to 960. Czyli Deep Wounds zadaje 960 w ciągu 6 sekund, co daje 160dmg/s.

Ta wartość od niczego innego nie zależy. Jeżeli zachowasz swój średni dmg bez zmian, ale na przykład odpali Ci się trinket z FOS i zwiększy ogromnie armor penetration, to Deep Wounds się nie wzmocni, mimo tego, że krycisz teraz po 8k zamiast po 5k. Dlaczego? Bo średnie obrażenia w statystykach się nie zmieniły. Koniec wywodu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
danniellos    7

http://www.wowhead.com/forums&topic=144974

"Harmacy said:

 
1) When dual wielding, does it only deal damage based on your main hand weapon, or both weapons?
Based on Main hand, even if it its the OH crit it calculates. Theorethically (if loosing stats and dps on a OH wasnt as big deal) you could use a fast dagger in OH to generate crazy amount of DW damage.
Harmacy said:
 
2) Does it ignore armor? I don't mean the ticks themselves (bleeds ignore armor), but is the total amount based on weapon damage on your character sheet, or weapon damage mitigated by the mob's armor rating (and your armor penetration)?
Weapon damage is weapon damage. It isnt mitigated. It says your average weapon damage not, your average hit on a given opponent. Bleeds surpass armor reduction (but are subject to reduction by resilience if you are pvping).
There are three types of average weapon damage. Normalised, normal and unmodified.
(Weapon DPS + AP/14) * Weapon Speed
You use this formula for both normal and normalised weapon damage. With normal as weapon speed you use its actual weapon speed, with normalised you use normalised weapon speed (3.5s for a twohander)
For unmodified weapon damage you use this formula:
Weapon DPS * Weapon Speed

Again, top end damage doesnt matter."

@Rosenkrantz

Jeżeli jest tak jak mówisz to dlaczego byłaby taka zmiana w patch notes?

Patch 3.1.0" Deep Wounds: The damage done by this talent no longer receives modifications from effects that increase or decrease damage done by a percentage. The base weapon damage used in the calculation will still be modified by those effects. "

Idąc twoim tokiem myślenia, wyglądało by to tak.

2000 - avg dmg broni (z avg dmg broni trzeba się zgodzić bo to wynika z opisu talentu )

2000*0.48=960 łącznie 160 tick

Teraz war użył death wisha 1.2 modifier

2000*1.2*0.48 =1152 łącznie tak ?

Jaki miałby więc sens powyższy cytat z patch notes 3.1.0? Przecież mnożenie jest przemienne więc nie byłoby różnicy czy modifier policzę przy avg weapon dmg czy też po 0.48, według mnie deep wounds jest zależne od attack power.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
scytha    2

@beGrey szczerze Ci powiem ze nie spodziewalem sie ze ktos z prestizowej gildii VISION sie na tego baita zlapie, ale w nagrode dostajesz order usmiechu

order_usmiechu_logo.gif

  • Lubię to! 5
  • Szacuneczek! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
banita    4
6 godzin temu, Ciri napisał:

Jeśli masz bazowy dmg 50% weapon damage (tylko przykład) i użyjesz skila który zwiększa twój dmg o 50% to wychodzi 75% weapon damage.

Jeśli dostaniesz -100% do zdawanych obrażeń to chyba oczywiste że nie ważne ile byś ich miał, wyjdzie 0.

Co do titans gripa + Death Wish. Masz 100% bazowe, bonus z DW wynsoi 20%, masz 120%. Titans grip zmniejsza dmg o 10%, nie 10 punktów procentowych, a 10%, czyli liczymy od całości. Jak dostaniesz 20% podwyżki, a potem ci obetną pensję o 10% to masz 108% swojej początkowej pensji. Serio takie podstawy matematyki to chyba by wypadało ogarniać.

 

 

hahah czyli przykładowo 50% + 50% kryta na tym serwie liczy sie jako 75%?;d tak to tu działa ?

  • Typowy Nosacz xD 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eldan    0

0.5 ( 50% weapon dmg )  X 1.5 ( crit ) = 0,75 

 

Jednakże jeśli się nie mylę crity zadają u melasów 200%, poproszę jednak o poprawkę jeśli szerzę herezje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ksiaze    293
18 godzin temu, banita napisał:

hahah czyli przykładowo 50% + 50% kryta na tym serwie liczy sie jako 75%?;d tak to tu działa ?

Ja się podejmę tego wyzwania! Wytłumaczę Ci to.

Jasiu miał 100 pączków, ale mama zabrała mu 50% pączków, więc miał tylko 50 pączków, ale wrócił do domu tata i oddał Jasiowi 50% tego co mu zabrała mama, czyli Jasiu miał 25 pączków wiecej. W sumie Jasiu miał 75 pączków. 100 pączków = 100%, 75 pączków = 75%.

Przechodząc do wowa.

Jeśli bazowy dmg broni wynosi 100.

Ale posiadmy z telentu redukcje 50% to nasz dmg zadawany wynosi 50

Ale jeśli zbooatujemy ten dmg zadawany ktory wynosi 50 o 50%. To nasz dmg zadawany bedzie rowny 75 ( dla jasności 50 * 50% = 25, więc o tyle zwiekszy nam się dmg z zadanej broni, wiec 50 ( bazowy dmg) + 25 ( zwiększony dmg o 50%) = 75) 

I teraz moje pytanie brzmi nastepująco ( uwaga bedzie trudne ):

Jeśli 100% weapon dmg = 100, 50% weapon dmgu = 50, to jak zboostujemy o 50% nasz zredukowny dmg i będzie on wynosił 75 to jaki % weapon dmgu mu zadamy?

PS. Nie biore pod uwage armor ktory redukuje dmg. Więc ustalmy, zeby to uprościć (bo to bardzo skąplikowana sprawa), że target który biliśmy miał 0 armoru. Jesli chodzi o Jasia to nie brałem pod uwage wielku aspektów...

  • Lubię to! 1
  • Idealnie! 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Patrulek    10
1 godzinę temu, banita napisał:

hahah czyli przykładowo 50% + 50% kryta na tym serwie liczy sie jako 75%?;d tak to tu działa ?

Mylisz dwie różne mechaniki. Czasem procenty się dodaje, a czasem mnoży. Szansa na kryt się o tyle różni od dmg/haste/etc., że zakres wartości wynosi 0-1, gdzie 0 jest wartością domyślną. Głupio byłoby oczekiwać, że zdanie "increase your critical chance by x%" będzie mnożyć współczynnik przez wartość domyślną, bo wtedy zawsze wychodziłoby Ci 0. Jeśli chodzi o dmg z kolei, to zakres wartości wynosi 0-oo, gdzie 1 jest wartością domyślną, dlatego zwiększając/zmniejszając go o x% możemy wartości mnożyć i tak też jest.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chcesz dodać odpowiedź ? Zaloguj się lub zarejestruj nowe konto.

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to bardzo łatwy proces!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×