Skocz do zawartości

test test test

  • Ogłoszenia

    • MrCulé

      Darmowy exp boost x4!   16.02.2018

      Nie kupujcie tygodniowego Exp boosta. W przyszłym tygodniu od 18:00 w piątek do 18:00 w sobotę wszyscy gracze będą mogli skorzystać z darmowego exp boosta x4! 

Ksiaze

Members
  • Zawartość

    209
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

294 Excellent

1 obserwujący

O Ksiaze

  • Ranga
    Armored Gryphon

Ostatnio na profilu byli

557 wyświetleń profilu
  1. Sprzedam matsy do engi /w offert
  2. Po pierwsze teraz są 3, na icc będzie już 5 tauntów i dopiero immune. Po 2 w normanych gildiach wszyscy zaczynają bić na 0, a nie czekają, aż łaskawie tank nabije aggro. To już jego sprawa czy zacznie z IT czy taunta, jak ma szczęście to niech se zaczyna z IT, ja bym nie ryzykował
  3. Jednak kolega @Runkle miał racje. Odpuść, przerasta Cię to
  4. Ja się podejmę tego wyzwania! Wytłumaczę Ci to. Jasiu miał 100 pączków, ale mama zabrała mu 50% pączków, więc miał tylko 50 pączków, ale wrócił do domu tata i oddał Jasiowi 50% tego co mu zabrała mama, czyli Jasiu miał 25 pączków wiecej. W sumie Jasiu miał 75 pączków. 100 pączków = 100%, 75 pączków = 75%. Przechodząc do wowa. Jeśli bazowy dmg broni wynosi 100. Ale posiadmy z telentu redukcje 50% to nasz dmg zadawany wynosi 50 Ale jeśli zbooatujemy ten dmg zadawany ktory wynosi 50 o 50%. To nasz dmg zadawany bedzie rowny 75 ( dla jasności 50 * 50% = 25, więc o tyle zwiekszy nam się dmg z zadanej broni, wiec 50 ( bazowy dmg) + 25 ( zwiększony dmg o 50%) = 75) I teraz moje pytanie brzmi nastepująco ( uwaga bedzie trudne ): Jeśli 100% weapon dmg = 100, 50% weapon dmgu = 50, to jak zboostujemy o 50% nasz zredukowny dmg i będzie on wynosił 75 to jaki % weapon dmgu mu zadamy? PS. Nie biore pod uwage armor ktory redukuje dmg. Więc ustalmy, zeby to uprościć (bo to bardzo skąplikowana sprawa), że target który biliśmy miał 0 armoru. Jesli chodzi o Jasia to nie brałem pod uwage wielku aspektów...
  5. No przecież już nawet LK 25 HC padł. A oto dowód
  6. Z powrotami było różnie. Teoretycznie część osób mówi, że dało się wracać magami, warkami itp, ale na filmikach z killi LK nie znalazłem, żeby wracał ktoś inny niż lock. http://www.wowhead.com/forums&topic=159033/warrior-tip-on-lich-king jest info, że niby wary wracały, ale w późniejszych komentarzach na tej stronie i nie tylko jest info, że było to bardzo ryzykowne i randomowe. Od napisów "No path available" error do zatrzymywania się przed krawędzią, czy blinkowania w miejscu lub w dół. Znalazłem gdzieś nawet filmik jak typ blinkuje i spada w dół. Znalazłem filmik jak hunter wraca, ale jego valkiria była zbita z 5 yardów za krawędzią. Ja osobiście nie wierze, żeby topowe gildie na globie nie wiedziały o tym, że warki, magi, ferale wracały z valkiri i nie używały tego przy progressowaniu LK. A na starym sunwellu wystarczyło się dobrze ustawić i powrót był pewny na 99%
  7. Kradnij tarcze retri palem na rhc i sprzedawaj do Vendora. Czyste goldy.
  8. Ok ale mimo wszytko według mnie i tak bardziej prawdopodobna jest wartość 76%, w ostateczności 71,2%, te + 4,8% jest bardzo rzadko podawane na forach. Co ciekawe późniejsze poradniki z EJ nie podają już tych wartości 4,8% np http://web.archive.org/web/20101020031925/http://elitistjerks.com/f78/t37183-pocket_guide_wotlk_updated_3_3_a Crit Cap = 100% - 24% glancing blows - X% dodge chance - X% miss chancewhere X% dodge chance is determined by expertise rating and X% miss chance is determined by hit rating. We wcześniejszej wersji tego samego poradnika http://web.archive.org/web/20091215043240/http://elitistjerks.com:80/f78/t37183-pocket_guide_wotlk_updated_3_3_a/ był dodatkowo wpis Note: 4.8% of critical strikes are converted to normal hits after the above cap.
  9. A te 103,8% to teraz na poczekaniu wymyśliłeś? xD Bo nawet pamiętniki najstarszych górali o takiej wartości nie wspominają
  10. Crit cap = crit który masz na raidzie łącznie ze wszystkimi buffami, debuffami na targecie, więc to nie jest to co Ty masz z itemów. Dlatego odejmowanie tego -8 jest bez sensu moim zdaniem. Zresztą to co podałeś jest prawdą, bo boss ma tą redukacje 4,8% crita, ale to nic nie zmienia, bo według tego co napisałem wyżej jest to stała wartość non crit, która może wejść, ale nie musi. Czyli nawet mając 200 % szansy na crita masz te 4,8% szansy, że będzie hit, tak samo jak glacingi będą zawsze. Nawet jak patrze na te logi http://www.worldoflogs.com/reports/ak6ponc2cou5kufz/sum/damageDone/?s=1840&e=1988 Była to końcówka wotlk, domyślam się, że feral o nicku Oranoss miał już bis i crit capa na feralu, na większości walk ma 100% critów z melee, ale zdarzają się walki gdzię miał po 1-6 hitów. I to pewnie jest ta wartość 4,8% szansy na hit Edit Chociaż w sumie czytając to: Q: I've seen this formula sometimes using a 4.8% somewhere in the equation... Crit Depression? Crit to Hit Conversion? Ahh I'm confused.A: Previously it was "well known" that versus boss monsters crit suffered a penalty of 4.8%. This is thought to comprise of the 3% penalty for being a boss type, as well as the 0.6% penalty per level. As bosses are 3 levels higher, that is 3%+(0.6%*3), or 4.8%. We called this Crit Depression. Then, more people have managed to hit the crit cap, and they have become aware of a new manner in which the 4.8% was working. Instead of being a "depression" it was instead a conversion. Against boss creatures, a minimum of 4.8% of our crits are converted into hits. This means that you can never go below a 4.8% chance to do a normal non-crit attack. Prior to this revelation it was believed hit could be pushed off the attack tables completely. This is obviously no longer the case. Finally, some people realized that partial blocks were actually to blame for the 4.8% value and they could be eliminated by simply attacking from the back (why they weren't attacking from the back to begin with I'm not sure). So now, what is agreed upon is that the 4.8% figure can be completely ignored and you can push hit completely off the table. I know, I know, the equation for crit cap feels like it changes every 6 months in some manner. But that's just how it goes when you theorycraft. Wynika, że ta wartość 4,8% powinna być całkowicie pomijana w obliczeniach, więc wtedy crit cap melee wynosiłby 76% dla retri I to w sumie by się zgadzało bo jak przeglądałem logi na każdym db gdzie feral 100% stoi na plecach, miał 0 hitów, inne bossy już wyglądały różnie, bo wiadomo są sytuacje gdzie trzeba stanąć na przodzie bossa, chociaż na chwile.
  11. Na logikę też bym tak robił, ale z tego co piszą na https://www.mmo-champion.com/threads/659747-Critical-Strike-Cap-FAQ jest troche inaczej NP: Crit Cap = 100 - Glancing - Boss Crit to Hit Conversion - Dodge - Missin other words...Crit Cap = 100 - 24 - 4.8 - ([214 - X] * 0.000305) - ([722 - Y] * 0.000305) Czy 24% of your attacks must glance. They CAN NOT be crits.4.8% of your crits are converted automatically into standard hits. This number, regardless of what your max crit% is, must be true.Therefore 100%-24%-4.8%=71.2% leftover possibilities for attack rolls. That is the hard cap. And my argument stands.
  12. No własnie z tego co tam wyczytałem 4,8% masz non crit i tego jakby się nie da pominąć, przy crit capie możesz mięć maksymalnie 4,8% hitów z melee, 24% glacing reszta crit. O ile dobrze to rozumiem.
  13. Zależy którą wersję przyjmiesz czy dodajesz te 4,8% czy odejmuejsz 4,8%. Większość tam twierdzi, że się odejmuje te 4,8% czyli 71,2% jest crit cap melee dla retri. Bo podobno masz 4,8% szansy na to, że na pewno nie critniesz i nie da się tego pominąć, dlatego się to odejmuje
  14. No i własnie w tym linku większość osób twierdzi, że odejmuje się te 4,8% crita, bo to jest wartość która zawsze występuje i nie da się tego pominąć. Dodatkowo spora część poradników podaje ten crit cap jako 71,2%, a o 80,8% nigdy nie słyszałem. PS. dzięki za odpowiedz już wiem skąd te 4,8%
  15. Janek przestań cpać. Hita trzeba mieć 100% zeby nie missować. Takich oczywiatości nie wiesz. Apropo crit capa, moze mi ktoś wytlumaczyć jak się go liczy? Bo ogolnie znam 2 wersje. 1) 100-glacing-szansa na dodge/parry - szansa na miss Czyli 100-24 = 76 ( zakladajac ze mamy exp i hit capa) 2) 100 -glacing -szanasa na dodge/parry - szansa na miss - 4,8 100 - 24 - 4,8 = 71,2 I teraz moje pytanie brzmi co to jest te 4,8 (gdzies wyczytalem ze to minimalna szansa na hita, ale czy to prawda i akurat czemu taka wartosc ktos wie?) i która wersja jest prawdziwa.
×