Skocz do zawartości

test test test

  • Ogłoszenia

    • MrCulé

      Darmowy exp boost x4!   16.02.2018

      Nie kupujcie tygodniowego Exp boosta. W przyszłym tygodniu od 18:00 w piątek do 18:00 w sobotę wszyscy gracze będą mogli skorzystać z darmowego exp boosta x4! 

Rosenkrantz

Members
  • Zawartość

    470
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

161 Excellent

O Rosenkrantz

  • Ranga
    Eredar
  • Urodziny 09.05.1970

Ostatnio na profilu byli

605 wyświetleń profilu
  1. Nie trzeba wspólnego rozwiązania problemu. Mogrokk38 wie już wszystko, przecież wina jest tylko i wyłącznie po stronie ally, ponieważ cała ta frakcja to zbiór ludzi, którzy tak naprawdę graliby w hordzie, ale racial humana jest OP. To nic, że hordy jest średnio o 100 więcej online, na WG potrafią się zebrać w przewadze, ale w kolejce na BG jest ich około 30 mniej - po stronie hordy zwyczajnie brakuje graczy i to ally musi się poświęcić, rzucić wszystkie "kontakty rajdowo-towarzyskie" i przenieść się do hordy, żeby szanowny Mogrokk38 mógł pograć BG. Z których zresztą wychodzi jak dostaje łupnia, jeżeli dobrze kojarzę nick druida. Aktywizacja większej ilości graczy po stronie hordy dałaby, powiedzmy, te 30 osób więcej w kolejce - miałby cały czas po kilka BG odpalone. Przeniesienie JUŻ AKTYWNYCH graczy z ally spowoduje ubytek po niebieskiej stronie mocy i będzie odpalone jedno BG naraz, czyli ciąg BG "ten sam skład vs ten sam skład". Ale nasza wyrocznia Mogrokk38 wie najlepiej, że tak trzeba rozwiązać tą kwestię i NO DALEJ ALLIANCE NAPRAWIAJCIE PVP NA SERWERZE BO JA DUPY NIE RUSZĘ. ... Trochę mnie poniosło, pardą.
  2. Podbijam, przed chwilą byłem na eots, na którym osobnik podnosił flagę, po czym, żeby uciec od zagrożenia, skakał z premedytacją w przepaść, wracając bezpiecznie na start i odnosząc flagę bez konieczności użerania się z wrogiem. Kompletnie bez sensu.
  3. Haste dla reta to wypychacz. Hit ma cap, Expertise ma cap, Crit jest super, ale itemy maja po dwa ratingi. Haste jest po prostu lepsze niż arp, nie jest istotnym elementem ubierania postaci.
  4. Doba, ale Ty wiesz, że cały ten temat nie jest o umiejętności grania, co stale podkreślasz, tylko o umiejętności bycia przyzwoitym człowiekiem POMIMO umiejętności grania? Tak tylko pytam... Edit: fair enough.
  5. Pewien usunięty post tyczył się postaci Kougry, będącej w ekipie na 5tym miejscu w 3v3. Team z tytułami raczej kwalifikuje się do bycia obgadywanym w tym temacie.
  6. Dungeon Finder ;-;
  7. Powinno wyglądać tak, jak opisałeś. W Battle Stance, z Mace Spec, przy 75% ArP w statach będziesz mieć ArP cap. Czy rzeczywiście tak działa, nie testowałem.
  8. To teraz horda będzie czekać na BG bez końca. W tej chwili nie potrzeba im nowych ludzi, starzy wyjadacze się uaktywnią na początku nowego sezonu. Przejdziemy ze skrajności w skrajnosć.
  9. To nie działa do końca tak, jak myślisz. Sekwencja, którą masz, to: "rzuć SS, rzuć AS". Nie "rzuć SS, rzucaj AS aż do spełnienia warunków resetu". Czyli rzucasz SS - makro zakończyło pierwszy krok, przechodzi do AS. Rzuciłeś AS - sekwencja została zakończona, makro zostaje zresetowane. Możesz zwyczajnie wpisać: /castsequence reset=target/combat Serpent Sting, Arcane Shot, Arcane Shot reset=15 nic Ci nie zmieni, gdyż (O ILE PAMIĘTAM) czas jest liczony od ostatniej aktywacji makra, więc będzie liczyć od nowa po każdym arcane shocie. Dodałem reset=combat zamiast tego, powinno być bardziej funkcjonalne.
  10. Deep Wounds to nie Ignite Niezależnie czym krytniesz, Deep Wounds dodaje tyle samo dmgu. Nie ma też rozrzutu na min i max. Dodaje po prostu 48% ŚREDNIEGO dmgu broni. Weźmy przykład z zadka, masz dmg powiedzmy 1800-2200. Średnia z tego to oczywiście 2000. 48% z tej wartości to 960. Czyli Deep Wounds zadaje 960 w ciągu 6 sekund, co daje 160dmg/s. Ta wartość od niczego innego nie zależy. Jeżeli zachowasz swój średni dmg bez zmian, ale na przykład odpali Ci się trinket z FOS i zwiększy ogromnie armor penetration, to Deep Wounds się nie wzmocni, mimo tego, że krycisz teraz po 8k zamiast po 5k. Dlaczego? Bo średnie obrażenia w statystykach się nie zmieniły. Koniec wywodu.
  11. Tak? U nas zdecydowanie po 20k w clotha nie bije... Pullam go swoim magiem, bo jeden dowolny healer wystarczy żebym nie padł. O ile pamiętam obrywam zwykle za jakieś... nawet nie zwracam uwagi, 5k? Nie ściąga mi Ice Barriera na hita, czyli ponad 6k na pewno nie. Domyślam się że plejty nawet nie zauważają jego hitów. No i nie zauważyłem nigdy dmgu z Crushing Leap... Trochę kukłowate te bossy.
  12. Armory: statystyki postaci nie są aktualizowane naraz ze zmianą sprzętu. Co mam na myśli: miałem na sobie sprzęt PvP, w trakcie sesji przebrałem się w PvE i wyszukałem swojego maga. Sprzęt na postaci pokazywało zaktualizowany, jako mój zestaw do PvE, ale w zbiorczych statystykach były wartości z setu PvP, np. 890 resilience.
  13. Żeby nie było ludzi z Insanity, którzy nie wiedza, gdzie pobiec na Icehowlu. Duh.
  14. Coś zdecydowanie jest nie tak, na pewno nie powinna być surowa.
  15. Był też słynny filmik z roudżem wracającym za pomocą Killing Spree. Data dodania pozwala zakładać, że to z globala, ale informacji dokładnej nie znalazlem.
×