Skocz do zawartości

test test test

Graal

Test Master
  • Zawartość

    640
  • Rejestracja

  • Ostatnio

  • Wygrane dni

    1

Graal wygrał w ostatnim dniu 22 Maj

Graal ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

936 Excellent

3 obserwujących

O Graal

  • Ranga
    Test Master
  • Urodziny 31 Maj

Ostatnio na profilu byli

2189 wyświetleń profilu
  1. Ściągniemy boost HP na ostatnich bossach quarterowych, na 99% na jutro. @krulpve Yep.
  2. Dobry pomysł z tymi transferami, nie wiem czemu wcześniej nie padła taka propozycja.
  3. No proste, że pandy będą na 3.3.5 i będziemy nerfić raidy żeby się zgadzały z Waszymi talentami.
  4. Myślę, że nie musisz się o to martwić. Nie postawimy już nigdy żadnego realmu stricte polskiego. Dzięki za doping, jeśli wszystko się uda to po wakacjach pewnie roześlemy pierwsze sowy z dobrą nowiną. Pozdrawiam, Wojtek
  5. Boungiorno wariacie, raczej przypadek, nic nie było majstrowane z losowością czy też ustawianiem weekly w ICC sprawdzę zaraz jak sobie poresetuje ID.
  6. Niektórzy na nim ścigali się o realm firsty wbitych 80tych leveli więc chyba daje rade
  7. Powinno? Dlaczego coś powinno się dawać free na nowym realmie bo tego nie czaję. Tutaj na start też dostałeś jakieś bagi bo Ci się należały, z racji że nie miałeś slotów czy jak? Narazie nie wiemy na jakiej strukturze będzie bazował Celestial, jeśli to ma być świeży realm to przenoszenie postaci z jakiegokolwiek realmu automatycznie odbiera mu "świeżość", bo jak nazwać równy start dla wszystkich graczy z 1lvl kontra 80lvl. Do mopów jeszcze sporo czasu i bym się tym teraz nie przejmował. Z miesiąc temu na facebooku padł post, w którym macie nieco więcej info o możliwie bliższym projekcie: https://www.facebook.com/groups/PrywatneserweryWoW/permalink/423833234745759/
  8. GM Cnk nie był zaznajomiony ze sprawą, stąd też zwyczajnie nie wiedział jakiego rodzaju wykroczenie to było. Podtrzymuję decyzję Piootrka, a apelację odrzucam.
  9. W środę (18.04) zostaną włączone buffy Strength of Wrynn oraz Hellscream's Warsong w wysokości +10%. Buffy będą obecne na Icecrown Citadel tylko w wersji normal.
  10. O jakie utrudnienie na normie Ci chodzi?
  11. ??? No to mamy aż 3 bugi na privie, z czego nie wiem o czym mówisz na profku. Kinetic pojawiający się w ścianie to rare, a BQL właśnie zbiłem i ma loot więc albo pomyliłeś forum albo realmlist. I na pewno te 3 bugi odstraszają pugowych graczy.
  12. Żywotność serwera to jednak w 90% gracze pugowi czy casualowi. Z tego co widzę to topowe gildie (czyli te co robią na heroic ponad normę) dalej grają i mają się dobrze. Wychodzi na to, że to właśnie Ci gracze pugowi nas postępowo opuszczają. Tak więc, co może zatrzymać randomowego gracza żeby tutaj grał? No według mnie między innymi prostszy raid, żeby mogli go jakoś robić. Prostsze raidy = więcej pugów, buff na ICC = prostszy raid. Według mnie jednak ma to znaczenie. Ewentualnie to będzie trochę 'nieblizzlike' ale można spróbować czy da się nałożyć buff +10% tylko w wersji normal. Trochę kombinowanie ale jakiś pomysł jest.
  13. Z Deathbringera został zdjęty boost HP na 25hc, co jeszcze mogę dla Was zrobić drodzy gracze? Jedynymi sensownymi ruchami jakie możemy wykonać aby gracze postawili na prostszy ICC, niż wkrótce "trudny" na Angratharze Ulduar jest włączenie buffa +10% na ICC zaraz po RFie. No i Ruby Sanctum niedługo po tym. @John92 Kiedyś było lepiej bo stałeś pod bossem i klikałeś 1-4 a wszystko padało, teraz jak każdy działa w miarę, tak jak powinien to niestety świat przestał być kolorowy. A jak dla mnie realm Feronis nie upadnie jeśli tylko sami przestaniecie się nakręcać, że tak się stanie. Bo tu chyba przeważa efekt placebo nad stanem rzeczywistym. Edit: Btw jeśli tutaj poprawione ICC jest dla ludzi problemem to darujcie sobie expienie i gre na Angratharze bo tam Ulduar też jest poprawiony. Polecam jakieś Mario albo Pokemon Yellow. Ewentualnie jakiś kisznior serwer gdzie raidy działają źle, ale są przez to łatwe to możecie być tam sobie Bogami pve.
  14. Otóż nie.
  15. Witaj @daromus, odnosząc się najpierw do technicznej części postu to jeśli faktycznie BB i BN potrafią jednocześnie trafić w jednego gracza to zaiste tak nie powinno być. Nie przytrafiła mi się taka sytuacja więc albo po prostu do takiej nie doszło z czystego przypadku, albo ta sytuacja jest nową na serwerze po poprawieniu przez Afganna kolejkowania spelli na DBS żeby nigdy nie omijał rzucania Marki bądź przyzywania Blood Beasts'ów. Zgłoszę to i damy pewnie jakieś nowe warunki w immunity selektorze przy wyborze targetów spellami Boiling Blood vs Blood Nova. Co do drugiego zgłoszenia: pullająca się BQL została naprawiona i wrzucona wczoraj na serwer gdy tylko dowiedziałem się, że taki przypadek miał miejsce: #1021 Core | Author: Afgann Instance / Icecrown Citadel Blood-Queen Lana'thel: she shouldn't pull if Blood Prince encounter isn't defeated. W tym momencie BQL w ogóle się nie pulla jeśli rada nie jest ubita. Co do kolejnej części: w dalszym ciągu nie wiem o jakich boostach mówią gracze. Tak jak powiedziałem już w kilku tematach: jedynym boostem z naszej strony było zwiększenie puli punktów życia Deathbringerowi, Professorowi, Sindragosie i Lich Kingowi w wersji 25 Heroic, no i wcześniej 3x działka na Gunshipie. Jeśli graczy powstrzymywało zrobienie DBS przez tą korelacje BB vs BN to zwyczajnie nie wiedziałem, że spelle potrafią polecieć na jeden target, ale sam DBS był zboostowany wyłącznie na 25 heroic - co zresztą zostanie cofnięte w przyszłą środę. Stąd też moja odpowiedź: po to stworzono wersje normal oraz heroic aby wilk był syty i owca cała. Aby każdy gracz znalazł coś dla siebie w tym trudnym świecie, gracze bardziej hardcore'owi (jak to zwał) mają dla siebie trudny/wymagający heroic, a normal jest dedykowany graczom bardziej casualowym, grającym sporadycznie, czy też raidom pugowym. Tym samym gdy decydowaliśmy się na boost HP czterech bossów w wersji Heroic, nie było to zamiarem utrudnienia zrobienia ich graczom casualowym, gdyż zwyczajnie żaden pug czy słabsza gildia przecież nie podchodzi do profka/sindi/lk na 25hc. Boost HP (z racji że był na Heroicu) miał zupełnie nie ingerować w te "słabsze" raidy, a raczej utrudnić rozgrywkę tym topowym. Mnie się zwyczajnie wydaje że jakość niektórych bossów jest diametralnie inna niż na starym Sunwellu, i stąd jest głównie płacz. DBS na starym Sunwellu w wersji 25 man rzucał na raid dwie Marki w ciągu encountera. Jako stary wyjadacz wowa (Jestem weteranem ICC, zrobiłem ich już setki od globala przez wszystkie serwery) chyba nie powiesz mi, że jest to normalna sytuacja na tym encounterze, gdzie w każdej taktyce, czy na każdym globalowym filmiku tych marek było minimum 5. Zacząłem wierzyć, że właśnie ta poprawiona ilość Marek jest traktowana przez graczy jako nasz sztuczny boost. http://wowwiki.wikia.com/wiki/Deathbringer_Saurfang + youtube "deathbringer saurfang 25" losowy filmik z globca. DBS Norm: "Two active Marks in 10 player usually lead to a wipe, in 25 players the limit is about 8 Marks." DBS Heroic: "On a first kill, prepare for at least two marks on 10-man and six marks on 25-man." Jedyne za co mogę przeprosić to za to jak ICC wyglądało na starym Sunwellu, gdzie ludzie myśleli że bossy działają dobrze, a były ch*jowe jak nie wiem. A teraz się tym sugerują. Reasumując, proszę mi udowodnić gdzie i jakie boosty/utrudnienia jeszcze wprowadziliśmy na własną rękę. A bugiem z Blood Nova vs Boiling Blood obiecuje się zająć. Pozdrawiam, Wojtek Edit: Jeszcze mi coś przyszło do głowy: "otrzymuje 2 strzały (Boiling blood oraz Blood nova) raz w przeciągu 0,29 sekundy a raz w przeciągu 0,03 sekundy" Mógł to być przypadek, że gracz posiadał na sobie jedynie Boiling Blood ale zwyczajnie nie trzymał 12y range od innych graczy, a któryś w jego zasięgu dostał Blood Nove. Wtedy nie ma na to ratunku i faktycznie może się złożyć od takiego combo. Zajmę się selektorem aby Blood Nova na pewno nie była rzucana w target z debuffem Boiling Blood ale za rozstawianie się ludzi już nie odpowiadam. Na poniższych logach widać jak Pan Sarasima miał debuff Boiling Blood, który go normalnie bił lecz nie trzymał 12y range i dostał jednocześnie Blood Nove co skończyło się tickiem obu spelli w odstępie 0.6 sekundy (global). [18:46:51.061] Deathbringer Saurfang Boiling Blood Sarasima 1860 (A: 2990)[18:46:51.062] Deathbringer Saurfang Boiling Blood Snozberries 370 (A: 3995)[18:46:53.213] Deathbringer Saurfang Blood Nova Franzina 8494[18:46:53.213] Deathbringer Saurfang Blood Nova Tripod 4386 (A: 5312)[18:46:53.214] Deathbringer Saurfang Blood Nova Bracht 8926[18:46:53.215] Deathbringer Saurfang Blood Nova Sarasima 9472[18:46:53.843] Deathbringer Saurfang Boiling Blood Sarasima 4850
×