Skocz do zawartości

test test test

  • Ogłoszenia

    • MrCulé

      Darmowy exp boost x4!   16.02.2018

      Nie kupujcie tygodniowego Exp boosta. W przyszłym tygodniu od 18:00 w piątek do 18:00 w sobotę wszyscy gracze będą mogli skorzystać z darmowego exp boosta x4! 

Graal

Test Master
  • Zawartość

    588
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

859 Excellent

2 obserwujących

O Graal

Ostatnio na profilu byli

1671 wyświetleń profilu
  1. No elo, Podaj dokładnie na jakich bossach ile damage'u zrobiły Val'kyre i ile czasu trwały encountery. Jeśli nie posiadasz logów to podaj mi takie informacje z przyszłego ID, gdzie proszę byś sobie takowe informacje gdzieś zapisał. Wszystkie źródła jakie znam pokazują 2% szansy na proc bez cooldownu więc nie wiem ile się spodziewacie tych valkirii zobaczyć z takim procem ;P Valkyrie to nie są pety lecz summony, więc nigdy nie posiadasz nad nimi kontroli. Ciekawym pytaniem jest co mogły bić innego na Festerze niż sam boss bo nie kojarzę tam innych celów do bicia ;P To też jest blue post, przekopiowany z web.archive i powrzucany w X wątków na różnych forach/stronach etc: 2% proc rate with no internal CD. There is no limit on the number that can be out at one time. Spawn with 12,600 health and no mana bar. Heal themselves for 25% of the damage they deal. Cast smite (holy damage) an average of 16.6 casts per summon or an instant cast every 1.81 seconds. The actual GCD of the val'kyr is probably 1.35 seconds and 0.45-0.5 additional seconds are added from server delay/lag. (It's the same affect that raises a water elemental's cast time from 2.5 up to 2.95-3.0 seconds.) Deal 1591 - 1785 damage, 5% crit chance, 1.5 crit multiplier, and hit capped. They do not scale with your stats. Benefit from curse of elements, but not arcane empowerment, ferocious inspiration, or sanctified retribution. Benefit from +5% spell crit debuff from imp. scorch, imp. shadowbolt, and winter's chill and all other boss debuffs. Benefit from the spell haste buffs from wrath of air and imp. moonkin aura/swift retribution. Val'kyr proc off living bomb dot ticks and those from locks and priests. They do not proc off pyroblast or fireball's dot or ignite or any other dot that are an after-effect of a spell. Arcane is horrible with this staff because it does not proc off each arcane missile, only at the onset of the channel. It interacts the same way with mind flay. Proc off each spellcast of arcane explosion, each wave of blizzard, and the detonation of living bomb. It does NOT proc off each target hit. Do not proc off waterbolt or mirror image spells. Proc off molten armor. Val'kyr target the mob that caused the proc (not based on your aggro). If the target dies, they will wait and attack the next target you deal damage to, whether directly or indirectly. Thus, they will never randomly target mobs and break CC. If a Val'kyr appeared to break a CC, look to the master of the Val'kyr instead. Visually, they're an exact mini-replica of the white Val'kyr of the Twin Val'kyr encounter in ToC. Blizzard could have added an additional rarity to each staff by making half spawn only white and half spawn only black Val'kyr. Oh well... To get the most from the Val'kyr, stand between 10 and 30 yards. If outside that range, the Val'kyr will fly around a bit until in minimum/maximum range and eat away at the 30 seconds it's summoned. It's worth noting for pvp that once the Val'kyr is in minimum range, it won't need to readjust if the target moves closer than 10 yards until a new target is acquired. Val'kyr obey the commands you give to your pets. Reasumując, poczekam aż pokażesz mi ile robią na poszczególnych bossach +czas bicia bossa + najlepiej Twój uptime podczas całej walki. Wtedy znajdę takie logi na globcu z 25 norma gdzie był po prostu druid bala i porównam Twoją walkę z tamtejszymi (względnie podobnymi czasami i uptime'em gracza).
  2. Hiho, Premiera ICC chyba okazała się (póki co) najbardziej płynnym startem! Ponad 1200 graczy jednocześnie znajdowało się wczoraj w lokacji Icecrown Citadel, zwiastuje to na naprawdę bogaty w rywalizację content Od siebie mogę powiedzieć, że staraliśmy dopracować nawet detale na Waszym ulubionym raidzie - możliwe że jeszcze kilka wizualnych fixów wjedzie w najbliższych dniach Od wczoraj zrobiliśmy jeszcze kilka mniejszych poprawek, większość jest już wgrana, bądź będzie wgrana jutro. Ponadto dwie informacje: 1. Od przyszłego tygodnia reset weekly questów (tyczy się również questów na Wintergrasp) będzie odbywał się nie w czwartek, lecz w środę rano (Feronis only). 2. W przyszłą środe otwieramy pierwszy wing (The Lower Spire) w wersji heroic, zarówno na 10-tce, jak i 25-tce. Update odbędzie się w godzinach porannych. A na koniec screen z wczorajszej Sindragosy!
  3. 7/10 Moje ulubione wykonanie:
  4. Feronis realm will be offline from 5:00 to 5:30 due to the preparations for 3.3 content.
  5. Feronis zostanie wyłączony o godzinie 5:00, offline potrwa około 30 minut celem wgrania patcha 3.3.
  6. No, słyszałem że na IP można kredyt wziąć ;d
  7. Cześć, Icecrown Citadel wjeżdża z buta już jutro na Wasze listwy! Tak jak napisałem w temacie z beta testami, ICC zostało wczoraj wieczorem zamknięte celem wgrania poprawek oraz przywrócenia stanu niektórych rzeczy sprzed open testów. Udało się również ogarnąć mechaniki, które przysporzyły nam najwięcej zagadek (mind control na Lady, valkirie na LK). Pierwsza część update'u już za nami co możecie obczaić w changelogu. Jutro w godzinach porannych (ok. 9:00) zostanie włączony content 3.3. oraz zostanie zamknięte VoA. Pojawią się uzupełnieni w itemy vendorzy, nagroda w postaci 2x EoF za rdf, weekly questy, zniesione zostaną cooldowny w profesjach itd. Z kolei punkt 19:00 włączamy Icecrown Citadel oraz Vault of Archavon z ostatnim bossem. Zgodnie z zapowiedzią, wraz z porannym update'em resetujemy: Honor, Arena Points, Stone Keeper's Shards, Wintergrasp Mark of Honor, Wintergrasp Commendation oraz Commendation of Bravery. Dziękuje wszystkim za wsparcie w open testach oraz za wszystkie poprawne zgłoszenia, których sam mógłbym nie wyłapać! Ostatni wyścig czas zacząć, trzymam kciuki za startujące do rywalizacji gildie i życzę wszystkim przedniej zabawy Pozdro, Wojtas
  8. Icecrown zostało zamknięte, przygotowujemy Feronis pod patch 3.3 w związku z tym rano wlatuje dużo rzeczy na serwer. Wypatrujcie changelog! Ogólnie to, prawdopodobnie, zrobimy tak, że content 3.3 ruszy już w środę rano 3,14*drzwi ~9:00. Czyli wlecą wszelkie zmiany na cd w profesjach, 2eof za pierwszy rdf, weekly questy, vendorzy i wszystko co wiąże się z contentem 3.3. Zaś o godzinie 19:00 na listwę wjedzie ICC oraz VoA (voa zostanie zamknięte w środę rano). Stay tuned!
  9. No strzałeczka, część Waszych zgłoszeń została poprawiona, część będzie ostatecznie po weekendzie. 1. Valithria - problem ze stojącymi addami czy brakiem CC rozwiązany, dodatkowo dodano visuala latającej Valithri w phase dla healerów zbierających stacki 2. Profek ma już swoje Unbound Plague na 10hc, dodatkowo lekko zmodyfikowano jego damage i bardziej się teraz zgadza z globalowymi logami (to samo z Mutated Plague). Oba Ooze'y też już działają prawidłowo, tj. gdy zielony/pomarańczowy ooze wybierze target to przy kolejnym wyborze (drugi cast) ponownie wybiera target z całej puli graczy - wyjątkiem jest tank. Wcześniej było tak że gracz który raz dostał ooze'a miał później ochrone przed jego ponownym wyborem. 3. Wracanie na statek na gunshipie działa poza jednym wyjątkiem, jak ktoś zeskoczy ze statku gdy event się nie zacznie to nie wróci lecz spadnie i zginie. Musi być combat (walka) by gracz wrócił na swój statek po upadku/pozostaniu na statku przeciwnej frakcji. Reszte fixów dogrywamy w poniedziałek, głównym celem będzie teraz poprawa elkeja, gdzie pewnie najbardziej interesującym Was tematem jest powrót z Valkirii. Mamy na Angratharze paru ludzików z Methdów (to nie żart!!) i pogadałem też z nimi o tych powrotach z valkiri i powiedział mi tyle: Ufano wyłącznie lockom, były plotki i sytuacje gdy czasami inna klasa wróciła ale nie było to częste, bywało więcej faili niż sukcesywnych powrotów dlatego nikt tego nie robił żeby nie ryzykować. Jedynie locki miały 100% szans na powrót i bardzo się wszyscy cieszyli gdy valkiria wybrała właśnie jego. Reasumując... nie wiem co z tym zrobić ;D U nas ewidentnie (stary sunwell) większość z klas, które mogły wracać, robiły to bardzo często. Myślę, że nie będziemy ingerować w żadne mapy ale damy dwie zmiany co do samych valkirii. Po pierwsze primo obniżymy jej lot nad platformą o 1-2y bo u nas leci za wysoko. Po drugie zmienimy orientacje trzymanej przez valkirie postaci, poniżej poglądowy rysunek mojego koleżki: Postać będzie obrócona w drugą stronę (czyli plecami do przepaści) oraz będzie ciut niżej. To chyba tyle z głównych zmian na LK Poprawimy też oczywiście jakieś eventy, animacje ale nie śpieszymy się z nimi na premierę - najważniejsze są mechaniki. Pozdro!
  10. Tak, mamy Was w dupie, a poprawki wgrywamy na emulator do Pokemon Yellow ;d Ludzie, rozwijamy oba serwery jednocześnie - bugi znalezione i tu, i tu są wgrywane na oba realmy celem ich rozwoju, zamiast faworyzowania jednego z nich. Na tą chwile Angrathar jest po prostu "świeższym" realmem i tam większość bugów jest robiona na biężąco bo zwyczajnie na Feronisie nikt wcześniej tego nie zgłaszał (mówię o low-lvl bugach). Wszystkie poprawki z BT prędzej czy później będą zrobione. Żadnych graczy nie mamy w dupie, ale nie możemy odpisywać wszystkim i prowadzić za rękę 5k ludzi, sorka. Grając tutaj jesteście zobowiązani przeczytać regulamin, gdzie jasno opisaliśmy jaki mamy stosunek do zwracania itemów czy czegokolwiek. Pamiętacie też, że gracie na serwerze prywatnym, na którym nie płacicie za NIC, i takie sytuacje na serwerach prywatnych były, są i będą obecne (jak DC) - czy to z powodu crasha czy ataków innych, zawistnych privów. Robimy wszystko by grało się Wam wygodnie, nie przeciwnie. Rozumiem, że macie od nas wymagania co do jakości, i takie też staramy się Wam zapewniać, ale rozkazy typu "zwróćcie nam podejścia bo się nam należy" są mocnym 2/10. Co więcej nie można zresetować ID tylko na jedną wersje ToCa Gdy sytuacje z atakami się uspokoją to napiszcie ticketa ingame do Graala to coś pokombinujemy. Serdecznie pozdrawiam, Wojtek
  11. Gdzie wg Cb powinien zaczynać się ogień na Marro? ;D sugerowałem się globowym ogniem i tam maja sporo miejsca - paradox global Oozy są do poprawy bo zostały zepsute przez nas ;p, to też mam zapisane w swoim komentarzu. A to z portalami nowe, nie słyszałem o czymś takim.
  12. To już zapisałem w pierwszym swoim komentarzu z bugami, które znamy
  13. Unbound już jest poprawiony, niedługo będą stosowne fixy. Z BQL się przyjrzymy.
  14. Dzięki wielkie Wonszu. Afgann od 10.02 ma wolne więc wszystko co tutaj się zweryfiuje to będzie fixnięte
  15. Jest to tata jednego z graczy na naszym serwerze, popieram i zachęcam!
×